נושא הפרוייקט
מספר פרוייקט
מחלקה
שמות סטודנטים
אימייל
שמות מנחים
תיוג סיפורי משתמש
User stories annotations
תקציר בעיברית
מטרת המערכת היא להוות אתר לתיוג סיפורי משתמש, בצורה כזו שתתמוך במחקרם של מנחי הפרויקט ובאלגוריתם שפיתחו. האלגוריתם מייצר מודל שמחלץ קשרים וישויות מסט של סיפורי משתמש. המערכת שלנו נועדה לספק ממשק עבור אימון המודל ועבור השימוש בו. בפיתוחנו שמנו דגש על חווית משתמש טובה, מיתגנו את האתר("Tagram") ובנינו מערכת מקיפה לתיוג שתוכל לתמוך בשימושים שונים של מנחי הפרויקט. במערכת ישנם 3 סוגי משתמשים בעלי הרשאות שונות – מתייג, מנהל פרויקט ומנהל מערכת. בשלב יצירת הפרויקט, מנהל הפרויקט מאפיין את הפרויקט ומעלה את סט סיפורי המשתמש, שאת תקינותם יוכל לבדוק באמצעות ממשק בדיקת נכונות שיצרנו. לכל פרויקט משוייך meta-model אשר מגדיר את המחלקות והקשרים האפשריים. למנהל הפרויקט ישנה הגמישות ליצור תגיות חדשות ולהגדיר את מאפייניהן או לבחור מבין אופציות קיימות. התיוג הידני מתבצע ע"י מתייגים ששוייכו לפרויקט ע"י מנהל הפרויקט. כל מתייג יכול לראות את כל הפרויקטים אליהם משוייך ולתייגם לפי הmeta-model שהוגדר. התקדמות התיוג נשמרת וחשופה גם למנהל הפרויקט. המתייג יכול לחזור ולערוך במידת הצורך. המתייג יכול לבצע submit ולשלוח את התיוג הסופי למנהל הפרויקט, שיכול לבקש לבצע שינוים בתיוג. מנהל הפרויקט יכול לצפות בכל הפרויקטים שייצר ולבחון את מידת ההסכמה של המתייגים בכל פרויקט(kappa score). למנהל הפרויקט תהיה האפשרות לטעון מודלים מאומנים על מנת לבחור מודל ולבצע תיוג אוטומטי על פרויקט קיים. לאחר התיוג האוטומטי, מנהל הפרויקט יוכל לבחון את תוצאת התיוג האוטומטי אל מול תוצאת התיוגים הידניים שבוצעו.
תקציר באנגלית
The goal of our project is to create a website for annotating user stories, to support our project mentors' research and the algorithm they developed. The algorithm creates a model that extracts relations and entities from a set of user stories. Our system is designed to provide an interface for training and using the model. While developing the system, we valued a good user experience, branded the site ("Tagram") and built a comprehensive annotation system that can support various uses needed by our mentors. There are 3 types of users in the system with different permissions – tagger, project manager and system administrator. While creating a new project, the project manager characterizes the project and uploads the set of user stories, and checks its correctness using the interface that we created. Each project has a meta-model that defines the possible entities and relations. The project manager has the flexibility to create new tags and define their properties or choose from existing options. The manual annotation is performed by taggers assigned to the project by the project manager. Each tagger can view the projects they are associated with and tag them according to the defined meta-model. The annotation progress is saved and available to the project manager as well. The tagger can re-edit if necessary. The tagger can submit and send the final annotation to the project manager, who can request changes. project managers can view the projects they have created and examine the degree of agreement between the taggers in each project (kappa score). The project manager will have the option to load trained models in order to select a model and automatically tag an existing project. After the automatic annotation, the project manager can test the result of the automatic annotation against the results of the manual annotation performed.