נושא הפרוייקט
מספר פרוייקט
מחלקה
שמות סטודנטים
אימייל
שמות מנחים
זיהוי דילוג תחנה + מערכת וניסוי בשטח לממתינים בתחנה
MissBus
תקציר בעיברית
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה מבקשת לתת מענה לאתגרים העומדים בפני נוסעי האוטובוסים בעת דיווח על תקלות כגון אי עצירה תחנה, אי הגעה לתחנה ועיכובים. אחד האתגרים שעומדים בפני הרשות הוא שנוסעים לרוב אינם מדווחים על התקריות הללו, ואם כן, הם כותבים זאת בצורה מגושמת שקשה לנתח אותה. הרשות הארצית לתחבורה ציבורית רוצה להקל על הנוסעים לדווח על התקריות האלו ולהקל על האנשים שמנתחים את הנתונים, על ידי אתר ידידותי למשתמש שדרכו ניתן להגיש תלונות על אוטובוסים, והכניסה אליו היא באמצעות קוד QR שנמצא בתחנה. קוד ה-QR יאפשר לנוסעים לסרוק את הקוד עם הטלפונים שלהם ולהיכנס ישירות לאתר, שם הם יכולים להגיש תלונה בקלות. בנוסף, הרשות הארצית רוצה לראות אם הנתונים שנאספים מאתר זה יחד עם נתונים נוספים הזמינים לציבור, יאפשרו למודל למידת מכונה להראות תוצאות טובות לגבי חיזוי הסיבה לאי עצירה של אוטובוסים בתחנה. ניתן להשתמש במידע זה כדי לשפר את אמינות התחבורה הציבורית ולהפוך אותה לאופציה נוחה יותר עבור הנוסעים.
תקציר באנגלית
The Public Transportation Authority (PTA) in the Ministry of Transportation is seeking to address the challenges faced by bus passengers when reporting incidents such as non-stop, non-arrival, and delays. One of the challenges is that passengers often do not report these incidents, or if they do, they write it in a clumsy way that is difficult to analyze later. The PTA wants to make it easier for passengers to report incidents and easier for the people who analyze this data by providing a QR code of a user-friendly complaining website in bus stations. The QR code would allow passengers to scan the code with their phones and be taken directly to the website, where they can easily submit a complaint. The PTA also wants to see if the data that is collected from the website in conjunction with publicly available data would allow a machine learning model to show good results about predicting whether a bus is going to non-stop, non-arrival, and delays. This information could be used to improve the reliability of public transportation and make it a more convenient option for passengers.