נושא הפרוייקט
מספר פרוייקט
מחלקה
שמות סטודנטים
אימייל
שמות מנחים
סוכן בינה מלאכותית ב- Minecraft
AI agent in Minecraft
תקציר בעיברית
Minecraft הוא אחד ממשחקי הווידאו הפופולריים ביותר. Minecraft מספק שלוש משימות עיקריות עבור סוכני בינה מלאכותית: ניווט, השגת משאבים והישרדות. הפרויקט שלנו מתמקד בבעיית הניווט, שבה הסוכן צריך לנווט ממיקום התחלתי למיקום סופי, בעולם פתוח תלת-ממדי. הפרויקט שלנו מורכבת משני חלקים עיקריים: הראשון הוא יישום של חמישה סוכני בינה מלאכותית, ארבעה מהם מממשים אלגוריתמים קיימים המבוססים על שיטות שונות - רשתות נוירונים מסוגים שונים ולמידת חיזוקים, בעוד הסוכן החמישי, שאנחנו הצענו, מבוסס על אלגוריתם A*. החלק השני של הפרויקט שלנו כולל הגדרה של מדדים משמעותיים להשוואה בין הסוכנים, המתאימים למשימת הניווט. תהליך ההשוואה בוצע על סביבות ניווט ו-60 מיליון תמונות משחק של שחקנים אנושיים, שפורסמו על ידי MineRL.
תקציר באנגלית
Minecraft is one of the most popular video games. Minecraft provides three main tasks that current Artificial Intelligence (AI) agents can face with: navigation, resource obtaining and survival. Our project tackles the problem of navigation, in which the agent needs to navigate from a starting location to a goal location, in a three-dimensional open world. Our work consists of two main parts: the first being an implementation of five AI agents, four of them are implementation of existing algorithms based on different methodologies - Deep Neural Networks (DNNs), Convolutional Neural Networks (CNNs) and Reinforcement Learning (RL), while the fifth agent, suggested by us, is based on the A* algorithm. The second part of our work consists of defining meaningful evaluation metrics, which fits the navigation task. The evaluation process was performed on an open-source environments and 60 million game frames of human players, provided by MineRL.